مصاحبه آرشیو خبر ها
هنوز رونالدو را ندیده ام ... لحظه شماری می کنم

هنوز رونالدو را ندیده ام ... لحظه شماری می کنم

اشتیاق رفتن به استادیوم و تماشای بازی بیانكونری‌ها از نزدیك بیش از دو دهه است كه در من نه تنها فروكش نكرده بلكه بیشتر شده است. یوونتوس برای من تا ابد یوونتوس خواهد ماند؛ باشگاهی كه از همان كودكی با پدرم برای تماشای دیدارهای خانگی‌اش به ورزشگاه دله‌الپی می‌رفتیم و هنوز هم بعد از آن سالها دو نفری برای دیدن تیم محبوب‌مان به ورزشگاه آلیانتز می‌رویم. كاری كه تا همیشه جزئی ثابت از برنامه‌های زندگی‌مان خواهد بود.

 

صحبت های بالا، بخشی از مصاحبه ی كریستینا كیابُتو مجری تلویزیونی در JTV، نمایشنامه‌نویس، رقاص، مدل و بازیگر تیزرهای تبلیغاتی در گفتگو با La Gazzetta dello Sport بود. او در ادامه گفت:

 

خیلی خوش‌شانس هستم كه در شهر تیمِ محبوبم زندگی می‌كنم. افتخار می‌كنم كه در چند تبلیغ تلویزیونی در كنار الساندرو (دل‌پیه‌رو) حضور داشتم و از اینكه در شبكه تلویزونی JTV مشغول به فعالیت هستم نیز احساس بسیار خوبی دارم.

 

او ادامه داد:

 

وقتی نخستین بار، در دیدار مقابل لاتزیو گوینده ورزشگاه اسم كریستیانو رونالدو را در ابتدای بازی به عنوان یكی از بازیكنان یوونتوس اعلام كرد، احساس غیرقابل باور و هیجان‌انگیزی به من و همه حاضرین در استادیوم دست داد كه قابل توصیف نیست. هنوز او را از نزدیك ندیده‌ام اما آنها كه از نزدیك او را می‌شناسند از جذابیت‌ها و صمیمیت فراوان او برایم گفته‌اند. خیلی خوشحالم كه یوونتوس چنین بازیكن بزرگی را در اختیار خود دارد؛ نعمت بزرگی كه نه فقط برای یووه بلكه برای فوتبال ایتالیا و رقابت‌های سری A نیز بسیار مهم است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: